Puheenjohtajan tervehdys ja vuoden 2024 jäsenmaksut

27.3.2024

Puheenjohtajan tervehdys 2024

Vuosi 2023 oli meille urheilullisesti todella menestyksekäs. Nuoret urheilijamme kahmivat mitaleita niin SM- kuin Kultahippu kisoista. Maarit, Milja, Joona, Santeri ja Niko toivat Espoosta kahdeksan kultaista-, yhden hopeisen- ja yhden pronssisen mitalin. Santerilla henk.koht. viisi ykkös- ja yksi kakkos sija. Impparin parikisoista saatiin pronssia, tuojina Maarit ja Santeri. 50m SM Kouvolassa sujui sekin hienosti, Akseli, Joona, Santeri ja Niko haalivat mukaansa kolme kultaista, kaksi hopeista ja kaksi pronssista lätkää.

Huima oli myös  Kultahippu finaalien saldo. Kaksitoista junioriamme saavutti kuusi kultaa, kaksi hopeaa ja pronssin. Kun Ruutihipuista vielä saatiin kulta ja pronssi täytyy ONNITELLA kaikkia mukana olleita urheilijoitamme todella mahtavasta kisakaudesta.

Muutakin tapahtumaa on vuoteen mahtunut,  Kunkun radan sulkeminen oli sieltä harmillisemmasta päästä. Suomessa on puhuttu ampumaratojen lisäämisestä, valitettavasti mitään siihen viittaavaa ei ole vielä näkynyt. Onneksemme Vihteljärven Metsästysseura tuli apuun ja saimme siirrettyä radan sinne. Suuret Kiitokset kaikille talkoisiin osallistuneille, erityisesti Juho Uusihongolle joka toimi homman vetäjänä.

Toimintamme rahoittaminen kaipaisi uusia ideoita kun perinteiset talkootyöt vähenevät.

Kilpaluja pyrimme järjestämään vaikkei se homma mikään kultakaivos olekaan.

Kuluvan vuoden marraskuussa järjestämme impparin asentojen ja makuun SM kisan palloilu hallilla ja toivon että auttavia käsiä olisi silloin runsaasti saatavilla.

Kannustan urheilijoitamme osallistumaan kisoihin mahdollisimman usein muuallakin kuin kotiradalla, se on tärkeää kilpailuun oppimisen ja kehittymisen kannalta.

Jatketaan samalla mallilla eteenpäin, meillä on monia lupaavia nuoria jotka voivat menestyä tulevaisuudessa suuremmillakin areenoilla.

Hyviä laukauksia toivotellen

Jorma L